vrijdag 22 november 2013

een KERSTKAART





Goedemorgen kaartenmakers!

Zoals  beloofd kom ik weer terug op mijn blog! Ik ben weer druk aan het kaarten maken voor de

kersttijd. Ik heb 100 kaarten gemaakt de laatste weken.

Ik zit heerlijk op mijn zolderkamertje en ik heb daar ook een televisie.

Ik kan ondertussen even kijken. Ik ben met een vriendin naar de Creadoe in Utrecht geweest!
 
 Het was een prachtige dag met lopen en koffie drinken!

Wie had dat gedacht na  mijn lelijke val!

Mijn man en ook passen veel op onze kleinkinderen en ik zit weer op het kerkkoor.

Het leven kan heel anders lopen dan je denkt!

 Ik wens iedereen veel plezier met het maken van de  kaarten en tot ziens op mijn blog!


 

Tineke






 

5 opmerkingen:

  1. Tineke, wat ben ik blij om dit allemaal te lezen!! Nooit de moed opgeven, dat heb jij wel bewezen. Leuk dat je zo van alles kan genieten. En al 100 kerstkaarten gemaakt, wow!! Petje af!
    Deze is ook weer een hele mooie! Ik kan zien dat je er plezier in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je er weer bent, na alles wat er met je gebeurd is. Wat ben je een knokker joh. En zo fijn dat je weer terug bent. Bedankt voor je reactie op mijn blog, geweldig dat je dit weer doet en weer kunt. Je bent een hele lange weg gegaan en het leven kan in een seconde totaal veranderen en daar weet jij alles van. Ik kijk weer uit naar je volgende creatie, deze is mooi en zonnig.
    Lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tineke, wat een leuke kaart en je hebt er al 100 gemaakt? Wow, dat zijn er wel heel veel. Ontzettend fijn dat je weer kunt genieten van je hobbies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn dat je weer kan genieten van je hobbies en dat het weer beter met je gaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart Tineke! Leuke kleuren, mooie achtergrond!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen