woensdag 1 juni 2011

Landschapje



Laatst had ik dit boekje van Eefke Moes besteld.
Allemaal met landschapjes. Wat is dit een mooi boekje!
Ik wil ook eens zo'n landschapje maken" dacht gisteravond.
Ik had nog een strook fotopapier en ging aan de slag met alcoholinkt.
Eerst blauw voor de lucht en dan (niet in het midden) groen
onderaan, volgens het boekje......
Na enige tijd had ik een leuke creatie gemaakt, maar het liep wat uit de hand....... die van mij is iets drukker geworden dan de landschapjes van Eefke Moes.
Ik maak nog maar geen boekje!
Groetjes, Tineke


16 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke, Dat is toevallig het boekje ligt naast mij. Ik heb het geleend en wilde het eens doorkijken. Jij hebt er echt een fantastisch landschap van gemaakt. Juist mooi zoveel en het past er allemaal bij. Een prachtig geheel. Ik zit hier helemaal te genieten. Kan het helaas niet boven mijn bed hangen.
    Lieve groeten, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deine Landschaft ist wunderbar gelungen, beonders das Spinnennetz finde ich klasse !
    LG Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is haar boekje gaaf he Tineke. Ik heb hem ook en zit me er aan te vergapen. Jij hebt al aktie genomen en GEWELDIG MOOI. Drukker dan je dacht zeg je maar daarom niet minder mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da kommt man ja richtig in Urlaubsstimmung! Sieht toll aus
    LG
    Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, ik ken het probleem, heb dat boekje ook gekocht en zo makkelijk is het nog neit hé? maare, ik vind je crreatie heel geslaagd tineke. groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig landschapje is het geworden Tineke. En er is zoveel op te zien dat je er naar blijft kijken.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig landschapje, Tineke! Kan zo in een boekje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine wunderschöne Landschaftsszene, gefällt mir sehr.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful landscape you should definitely frame this one !

    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke,
    eine ganz wundervolle Landschaft hast Du gezaubert, da bekommt man direkt Fernweh.

    GLG Irmi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien drukker dan je bedoeling was maar er valt zoveel te zien op je landschapje.
    Ik vind hem erg mooi geworden.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem heel mooi geworden. inderdaad druk maar wel in balans!!
    Mooi boekje hé , van een superleuk mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaartje super Tineke!
    Mooi in kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It looks amazing. I will have to try this.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OMG was für eine wundervolle Karte *schwärm*

    LG
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen